It’s time for a new adventure!

Na 18 jaar Hunky Dory Creatives is het tijd voor een nieuw avontuur.

Nadat ik gestopt was met Hunky bleven jullie me toch bellen. “Ik weet dat je gestopt bent, hoor, maar weet je misschien iemand die…”

Zo begonnen de meeste gesprekken en wat vond ik dat leuk! Vaak niet eens alleen voor creatieven maar voor allerlei vacatures en vraagstukken, freelance en vast. En daar kwamen geweldig leuke matches uit. En daar werd ik ook weer heel blij van. En zo begonnen puzzelstukjes in elkaar te passen en kwartjes te vallen….

Steeds meer mensen wisten me te vinden, mensen die iemand zochten, mensen die gevonden wilden worden, mensen en bedrijven die niet zo goed wisten wat ze nou zochten en daar graag even over wilden sparren, bedrijven en bureaus die (snel) goede mensen wilden vinden en zo groeide eigenlijk heel natuurlijk een nieuw avontuur.

Het enorme netwerk en de ervaring met reclame matchmaking die ik met veel plezier en liefde heb opgebouwd, zet ik nu graag in om anderen te helpen vinden wat ze zoeken.  Vertel me wat je zoekt en ik help je het te vinden.

Hansje Rolodex – The art of connecting good advertising people